ZÍSKAJTE NAJLEPŠIE PZP HNEĎ TERAZ!
OTVORIŤ PZP KALKULAČKU
Logo poisťovne Generali

Poistenie auta v Generali

Poisťovňa Generali si na slovenskom trhu buduje svoju povesť už cez 20 rokov. Vďaka spotrebiteľom sa dostala už do prvej trojky v celkovej obľúbenosti spomedzi iných poisťovacích spoločností. Patrí pod poisťovaciu skupinu Generali CEE Holding, ktorá sa nedávno stala materskou spoločnosťou Genertel-u a Európskej cestovnej poisťovne. Hlavnou témou nášho článku je však poistenie auta, ktoré majú vodiči poistení v Generali skutočne v obľube. Nasvedčuje tomu aj niekoľko ocenení, ktoré si za posledné roky táto spoločnosť odniesla. V tomto kontexte môžete zmieniť napr. 2. miesto v Zlatej minci 2014 a 2015 či Objav roka 2014 a 2015. To, že svoje produkty neustále zlepšujú, dokazuje práve druhé spomínané ocenenie. Poďme si ale jednotlivé produkty spojené s poistením auta v Generali predstaviť.


Povinné zmluvné poistenie Automatik


Jedným z najčastejšie žiadaným produktom je aj povinné zmluvné poistenie auta Automatik, práve od poisťovne Generali. Je to kvôli množstvu výhodám, ktoré sú ináč súčasťou havarijného zabezpečenia vozidla. Vybrať si môžete z jeho dvoch variantov, KLASIK a PLUS. Ku každému uzatvorenému produktu máte asistenčné služby zadarmo.

Pri výbere balíčka PLUS si môžete zvoliť jedno havarijné riziko bez poplatku. Je na vás, či si vyberiete poškodenie v dôsledku živelnej pohromy alebo výtlku, úraz či výmenu nových dielov za staré.  Pokiaľ máte záujem o širšie krytie, dopoistiť si ho môžete za veľmi výhodné tarify. Navyše, pokiaľ ste skúsený vodič, poistenie auta od Generali môžete získať so zvýhodnenou cenou. To isté platí, ak ste z menšej obce, vaše vozidlo je nové alebo má viac ako 12 rokov.

Mnohých zaujíma výška poistného plnenia. Generali, ako aj iné poisťovne, sa musia pevne riadiť zákonom, ktorý pre povinné zmluvné poistenie auta určuje nasledovné limity. Pri ujme na zdraví (dočasné, trvalé alebo smrteľné poškodenie) je poistná suma do 5 miliónov eur. Pri materiálnej škode dosahuje poistné plnenie 1 milión eur. V oboch prípadoch výšku limitov neovplyvňuje počet poškodených.

Určite viete, že tento typ zabezpečenia vozidla je nariadený zákonom. Preto ak si uvedomujete, že platnosť bielej karty vám čochvíľa končí, zistíte si vaše ponuky ešte dnes.


Havarijné poistenie AUTOMAX


Tento produkt je na rozdiel od PZP voliteľný, to znamená, že ho neprikazuje zákon. V Generali si môžete havarijné poistenie auta vybrať až zo 4 možností. Rozdiel bude vo výške poistného krytia. Balíček BASIC s najnižším krytím zahŕňa len riziko havárie. V balíčku PLUS už máte obsiahnuté aj riziko živelnej pohromy či vandalizmu. O niečo komplexnejší balíček KOMFORT zahŕňa už aj krádež a službu SOS Partner. Najširšie poistné krytie vám zabezpečí balíček EXTRA, ktorý okrem všetkých vyššie zmienených rizík a služieb, zahŕňa aj poistenie finančnej straty GAP. Ako asi tušíte, aj si zaňho najviac priplatíte.

Ku každému zo štyroch balíčkov havarijného poistenia auta od Generali, si môžete pripoistiť aj iné udalosti. Napr. sklá na vozidle, úraz, batožinu, nadštandardnú výbavu atď. Výslednú cenu každého balíčka môže pozitívne ovplyvniť aj iný fakt. Napr. či si zvolíte poistné krytie škôd, ktoré ste nezavinili prípadne si na opravu auta zvolíte servis Generali.

Najdôležitejšou informáciou pre tých, ktorí majú o havarijné poistenie auta v Generali záujem je, na aké vozidlá sa vzťahuje. Daný produkt si môžete uzatvoriť pre vozidlá do alebo nad 3,5 tony. Nemusia byť len nové, môžu byť aj jazdené, no ich vek nesmie presiahnuť 15 rokov. Pokrýva udalosti, ktoré sa stali nielen na európskom kontinente, ale aj v Turecku.

Aké výhody vám ešte toto zabezpečenie vozidla ponúka? Ak jazdíte bez nehôd, môžete získať  bonus z poistného až vo výške 70%. Pokiaľ si zvolíte ročné poistenie auta, výsledná suma sa vám zníži o 5%. Takisto máte voliteľnú spoluúčasť a v balíčku bezplatné asistenčné služby.

SOS partner

Tento produkt je poistná novinka spoločnosti Generali, ktorou môžete umocniť nielen poistenie auta, ale aj bezpečie celej posádky. Funguje na princípe čipu, ktorý automaticky odosiela údaje do spoločnosti. Ak zaznamená náraz, okamžite sa spojí s daným vozidlom. Bez odozvy zašle automaticky na miesto nehody záchranné zložky (SR, ČR). V prípade nebezpečenstva máte k dispozícii tlačidlo, ktoré po stlačení vyšle signál poisťovni. Keďže tento čip monitoruje vašu jazdu, vďaka nemu môžete získať mnoho výhod do nasledujúceho poistného obdobia. Túto službu si môžete zvoliť samostatne alebo v rámci vyššie zmieneného poistenia auta.


Žiadajte viacerými spôsobmi


O vaše poistenie auta môžete spoločnosť Generali žiadať telefonicky, osobne alebo online prostredníctvom www stránky. Keďže ide o veľmi populárnu spoločnosť, jej pobočky sa nachádzajú už aj v menších mestách, nielen v Bratislave či v Košiciach. Takže ak je vašim najbližším mestom Galanta, Spišská Nová Ves, Žiar nad Hronom, Prievidza, Poprad či Pezinok, určite ju nájdete.

Online spôsobom však ušetríte mnoho času a pravdepodobne aj výsledná cena za poistenie auta Generali bude o niečo výhodnejšia. Pomocou internetového pripojenia si môžete urobiť aj nezáväznú a bezplatnú kalkuláciu ceny. To znamená, že nemáte čo stratiť. Ak by ste však mali viac otázok, prípadne by ste chceli produkt uzatvoriť telefonicky, dostupná je vám aj Generali infolinka. Pre volania zo Slovenska je číslo 0850 111 117 a pre volania zo zahraničia zas volajte na +421 2 58 576 666.

Ak by ste potrebovali písomne doručiť niektoré dokumenty, centrála tejto spoločnosti sídli v Bratislave. Jej presná adresa je: Generali Poisťovňa, a. s., Lamačská cesta 3/A, 841 04 Bratislava.

Stala sa škodová udalosť?

V prípade, že sa vám stala nejaká škodová udalosť a neviete ako postupovať, nezabúdajte na jednu vec. V rámci havarijného, ale aj povinného zmluvného poistenia auta máte k dispozícii bezplatné asistenčné služby. Preto, ak sa niečo stane na území Slovenska, volajte na 0800 121 122 a v prípade zahraničnej udalosti na +421 2 58 57 22 66. Ak udalosť nie je až taká vážna a vy viete ako reagovať, stačí to ohlásiť aj neskôr, a to elektronicky. S nahlásením udalosti však neotáľajte, pretože aj to môže ovplyvniť jej následné riešenie. Na email [email protected] zašlite všetky potrebné dokumenty, ktoré s nehodou súvisia. Prípadne vám pracovníci spoločnosti napíšu, aké všetky dokumenty pre riadne spracovanie udalosti potrebujú.

Ako každá poisťovňa, tak aj Generali má vo svojom registri spotrebiteľov, ktorí sa názorovo líšia tak, ako aj ich skúsenosti. Väčšinou je to z toho dôvodu, že pri vzniku škodovej udalosti nie sú, prípadne sú nedostatočne odškodnení. Mnohokrát to súvisí práve s rizikami, ktoré si zvolili. Preto si zmluvu určite prečítajte, aby ste vedeli, na aké udalosti sa vzťahuje a na aké už nie. Ináč sa môžete dostať do veľmi kurióznej situácie a mylne sa domnievať, že vaše poistenie auta kryje aj situácie, ktoré v skutočnosti nekryje.